سخنان نماینده مجلس درباره سفر رئیس‌جمهور به سوریه-راهبرد معاصر

سخنان نماینده مجلس درباره سفر رئیس‌جمهور به سوریه

نماینده رباط کریم در مجلس با اشاره به سفر اخیر رئیسی به سوریه گفت: این سفر سرآغاز گسترش روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی و به ویژه حوزه‌های عمرانی است و توسعه روابط در حوزه‌های اقتصادی و تجاری برای هر کشور سودمند خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 06
کد خبر: ۱۸۷۸۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور کشورمان به سوریه گفت: سفر آقای رئیسی به سوریه سرآغاز گسترش روابط، اقتصادی، تجاری و فرهنگی ایران با این کشور است.

 

وی افزود: روابط ایران با سوریه یک روابط راهبردی و ارتباطات دو کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بسیار گسترده و در سطوح بسیار عالی بوده است.

 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سایه گسترش روابط اقتصادی ایران و سوریه پیمانکاران ما می‌توانند برای بازسازی سوریه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگی را در دستورکار خود قرار دهند.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: ایران و سوریه دو متحد استراتژیک در سطح منطقه هستند و توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی و تجاری برای هر دو سودمند است.

 

وی افزود: در حوزه فرهنگی به ویژه در حوزه گردشگری مذهبی دو کشور می‌توانند از ظرفیت یکدیگر به خوبی استفاده کنند و در گسترش روابط ما در این حوزه شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی خواهیم بود.

 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس اظهار داشت: دو کشور باید به هوش باشند که همانطور که تاکنون دشمنان نتوانستند خللی در روابط استراتژیک دو کشور ایجاد کنند، در ادامه کار نیز فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی دو کشور نیز باید به دور از حواشی که مورد نظر دشمنان است ادامه پیدا کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار